Peperstraat 11, 3961AR Wijk bij Duurstede
06-44228189
info@benardswoonaccessoires.nl

Retourneren en klachten


 

Retourneren naar Benard’s Woonaccessoires

Bij Benard’s Woonaccessoires is het mogelijk een bestelling te ruilen of retourneren (mits het bestelde product niet onder een wettelijke uitzondering valt). Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van uw complete bestelling. 


Daarbij stellen wij het zeer op prijs als u voor retournering ons een e-mail stuurt naar info@benardswoonaccessoires.nl zodat wij alvast op de hoogte zijn.

Nadat wij uw e-mail ontvangen hebben nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Vervolgens kunt u het artikel retour sturen naar:

Benard’s Woonaccessoires
T.a.v. retourneren
Leemkolkweg 7A
3985SL Werkhoven

Herroepingsrecht:

U heeft het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd.

De kosten van deze retourzending zijn voor uw eigen rekening en dienen in een soortgelijke verpakking zoals ontvangen geretourneerd te worden. Mocht het product
beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het
product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan
u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij
een retour goed verpakt is.


Indien u gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Benard’s Woonaccessoires geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via info@benardswoonaccessoires.nl

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Klachtenregeling:

Het is sinds 2016 verplicht om te vermelden dat consumenten een klacht kunnen melden bij het Europees ODR-platform. Je dient deze klachten informatie in je algemene voorwaarden te delen én op een eigen en aparte klachtenpagina op jouw website! Je kunt hiervoor de volgende tekst gebruiken:


“Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [info@benardswoonaccessoires.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.” 


Translate »